Året for vekst

Da vi satt oss ned for å skrive Ingraphic sin første julehilsen i 2016, var fokuset vårt på å skape en kultur hvor kompetanse og glede for teknologi var i fokus. Målet for 2017 var å etablere oss som et selskap, med fokus på å levere tjenester som kunne gi bedrifter bedre innsikt i data og hvordan vi kommuniserer med data. Når vi nå ser tilbake på de siste ukene i desember, ser vi at den strategien virkelig har gitt oss spennende prosjekter, og muligheten til å kunne være en partner som er med på å forandre selskaper for fremtiden. Dette betyr at vi som selskap hele tiden må jobbe for å levere morgendagens løsninger.

“Vi som selskap må hele tiden jobbe for å levere morgendagens løsninger til våre kunder.”

Nye markeder i 2018

I 2018 ser vi virkelig frem til å utvide horisontene våre, ved å ta steget inn på nye markeder. Vi ser at det er ekstremt potensiale i å kombinere kunnskap fra forskjellige business-områder gjennom å kommunisere smartere med data. Vi ser frem til å inngå nye spennende partnerskap som tilfører Ingraphic nye dimensjoner.

“Vi gleder oss enormt til å ta steget inn på nye markeder i 2018!”

Vi ønsker å takke våre kunder og partnere for samarbeidet i 2017, og vi gleder oss til å kjøre på med nye prosjekter og fremtidige leveranser nå i 2018. Godt nyttår! ?

Ingraphic vokser

I løpet av året som har gått har vi fått med oss flere dyktige medarbeidere på laget, og vi har gått fra å være to til syv ansatte. Nå på nyåret har vi utvidet igjen, ved å ønske våre to første kandidater til Ingraphic Common Knowledge Program velkommen. I 2018 ser vi frem til å møte flere nye aktuelle kandidater, og til å utvide teamet vårt ytterligere. Vi er også veldige spente på å jobbe videre med Ingraphic Common Knowledge Program, og på å møte sultne nyutdannede som ønsker å være med på vår reise.

“Fremtiden ligger i teknologien, riktig sammensetning av kompetanse er nøkkelen.”

Leave a Reply